پیامک

پیامک یعنی هرچی دلت بخواد

پیامک یعنی هرچی دلت بخواد

من این مطلب رو خودم دیدم دوست دارم برا شما هم بگم تا بیشتر متوجه این نعمت بشید.
یه روز از خیابون رد میشدم که
دیدم چند تا جوون -از این جوونا که فقط چشمشون ذنبال دختر مردمه-تو خیابون ایستادن و مشغول کار خوودشونن.
کنجکاو شدم ببینم همیشه این کاررو میکنن یا اصلا چرا این کار رو مییکنن و اینکه...........
به فاصله حدودا بیست متری اونا وایستادم و تو چند دقیقه هر کسی که از جلوشون رد میشد-از خانوما-رو با یه نگاه ممتد تا اخر خیابون همراهی میکردند.
یه لحظه که تو قکر این جوونا بودم به خودم اومدم دیدم یه خانومی با چادر و حجاب خوبی داره رد میشه

این جوونای…… اصلا نگاهی به ایشون نمیکنن دقت کردم حتی بعد از اینکه اون خانوم رسید و از جلوی اون جوونا رد شد باز هم اونا سرشون رو پایین گرفتن تا اون خانوم رد بشه. ولی بعد از گذشتن اون خانم دوباره کارشون رو ادامه دادند.
این تجربه بنده از یک فرهنگ اسلامی بود ک چقدر حافظ انسان است و طبق فرموده شاعر

ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است        ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.
حجاب مصونیت است ممنوعیت نیست.